Perszonalizált jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztése: munkáltatói értékígéret és employer brand bevezetése

 

  • Működő megoldások Employer brand tartalomfejlesztéshez: valós perszóna igények és munkavállalói élményének felmérése kvalitatív és kvantitatív módszertannal.
  • Ideal vs. Real Candidate & Employee Experience Mapping + Employer Value Proposition (EVP) létrehozásának és szervezeti bevezetésének gyakorlata
  • Employer Brand Ambassador Program létrehozásának és működtetésének módszerei
  • Éves Employer Branding Terv készítése, akciótervezés a toborzási és megtartási hatékonyságot támogató employer branding eszközök beépítése révén.
  • Employer Branding Best Practices: meghívott vendégelőadók tapasztalatmegosztása, legjobb gyakorlatok megosztása révén segítjük kézzel foghatóvá tenni az Employer Brand kutatáshoz, jelölt- és munkavállalói élmény fejlesztéshez, EVP kommunikációs keretrendszer felépítéséhez, ambasszadorok bevonásához, Éves Employer Branding Terv készítéséhez kapcsolódó feladatokat, hogy felkészítsünk a valós helyzetekre.

 

Azonnal felhasználható Employer Branding Eszköztár

  1. Employer Branding kutatás szempontrendszer checklist
  2. Jelölt, – és munkavállalói élménytérkép sablon 40 élménypont mentén
  3. Optimalizált EVP szerinti munkáltatói márka tartalom checklist
  4. Employer Brand Ambassador Program ckecklist

 

Utókövetés

Gyakorlatba ültetést érdekes feladatokkal fogjuk ösztönözni és segíteni.

  • A képzési napok közötti egy hónapot a résztvevők az Employer Brand Akadémia során megszerzett tudásuk és az Employer Branding eszköztár azonnali felhasználásával, az ezt támogató házifeladatok elvégzésével töltik.
  • A házi feladatok eredményeiről az akadémisták öt dia terjedelmű prezentációt és mini videót készítenek.

 

Helyszín: 1051 Budapest, Arany J. u. 7. (Casa Pomo D’oro)

Előjegyzés